Nabór na stanowisko Inspektora w MGOPS w Zelowie

Kierownik

Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zelowie

ogłasza nabór kandydatów do pracy

w M-GOPS w Zelowie z siedzibą w Zelowie, ul. Piotrkowska 12

na stanowisko Inspektora 

 

Wyniki naboru - JPG (265 KB)


 

Miejsce pracy:                                          Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zelowie,

                                                                 ul. Piotrkowska 12

Liczba wakatów i wymiar czasu pracy:    etat w pełnym wymiarze

Data publikacji ogłoszenia:                     16 czerwca 2023 r.

Termin składania ofert do:                      30 czerwca 2023 r. do godz. 14:00

 

Wymagania niezbędne (konieczne):

o stanowisko mogą ubiegać się osoby, które:

  • posiadają obywatelstwo polskie,
  • mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych,
  • nie były skazane prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia  publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • cieszą się nieposzlakowaną opinią,
  • posiadają wykształcenie wyższe i co najmniej 1 rok stażu pracy lub średnie i 3 lata stażu pracy,
  • posiadają stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku.

 

Wymagania dodatkowe (pożądane):

  • dobra znajomość ustaw z zakresu prawa pracy, o pracownikach samorządowych, o PKK, ubezpieczeń społecznych, zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, o ochronie danych osobowych, prawo zamówień publicznych, przepisów dotyczących kancelarii i archiwizacji dokumentów,
  • umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
  • kurs z zakresu prowadzenia kadr i płac lub inne kursy pochodne,
  • doświadczenie w pracy w jednostkach z sektora finansów publicznych,
  • umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych,
  • umiejętność pracy w zespole i organizacji jego pracy,
  • rzetelność, komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność,
  • umiejętność pracy na komputerze,
  • mile widziane doświadczenie w pracy w Ośrodku Pomocy Społecznej lub innej jednostce samorządowej lub budżetowej,
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • odporność na stres,
  • wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji.

 

Zakres zadań wykonywanych na tym stanowisku:

  • prowadzenie akt osobowych Ośrodka oraz wymaganej prawem dokumentacji pracowniczej,
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem, przebiegiem zatrudnienia i zwalniania pracowników Ośrodka,
  • przygotowywanie pism związanych z awansowaniem, przeniesieniem, wynagrodzeniem pracowników, a także nagradzaniem i udzielaniem kar pracownikom Ośrodka,
  • prowadzenie spraw związanych z udzielaniem pracownikom urlopów pracowniczych, delegacji służbowych, zwolnień, godzin nadliczbowych,
  • prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem i doskonaleniem zawodowym pracowników Ośrodka,
  • realizowanie zadań w zakresie profilaktyki ochrony zdrowia, w tym wystawianie skierowań na profilaktyczne badania z zakresu medycyny pracy,
  • prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich pracowników,
  • prowadzenie spraw związanych z odbywaniem praktyk uczniowskich i studenckich,
  • sporządzanie sprawozdawczości statystycznej z zakresu zatrudnienia i wszelkich spraw pracowniczych,
  • udział w ustaleniu okoliczności i przyczyn wypadków w pracy, prowadzenie rejestru, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby,
  • czuwanie nad prawidłową realizacją przepisów kodeksu pracy, aktów wykonawczych do kodeksu pracy oraz innych przepisów określających prawa i obowiązki pracowników,
  • przygotowywanie zamówień pieczęci służbowych i prowadzenie ich rejestru, a także tablic urzędowych i informacyjnych Ośrodka,
  • prowadzenie spraw związanych z przydzielaniem pracownikom Ośrodka środków ochrony indywidualnej, w tym odzieży i obuwia roboczego,
  • wydawanie legitymacji służbowych i prowadzenie ich rejestru,
  • współpraca z PUP w zakresie zatrudniania pracowników w ramach prac interwencyjnych, robót publicznych, odbywania stażu przez osoby bezrobotne oraz sporządzanie dokumentacji w tym zakresie,
  • prowadzenie spraw emerytalno-rentowych pracowników Ośrodka,
  • informowanie pracowników o ryzyku zawodowym, które wiąże się z wykonywaną pracą oraz zasadach ochrony przed zagrożeniami,
  • koordynacja terminowości i organizowania szkoleń z zakresu przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • dbałość o zachowanie tajemnicy służbowej i ochrony danych osobowych,
  • przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do składnicy akt.

 

Oferta kandydata musi zawierać: 

  • CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  • kserokopie świadectw pracy i/lub innych dokumentów potwierdzających odbyty staż zawodowy, a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie o zatrudnieniu wskazujące datę jego rozpoczęcia,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie toczy się wobec niego postępowanie karne,
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub kserokopię posiadanego ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności kandydata uzyskaną z Krajowego Rejestru Karnego,
  • oświadczenie kandydata o stanie zdrowia kandydata, pozwalające na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej przewidzianej przy dopuszczeniu do informacji niejawnych,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
  • spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.

Oferta może zawierać inne nie wymienione wyżej dokumenty uznane przez kandydata za istotne w sprawie.

 

Miejsce i termin składania dokumentów:

Dokumenty w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz telefonem kontaktowym, zatytułowanej „Nabór na stanowisko Inspektora” należy składać osobiście w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Zelowie, ul. Piotrkowska 12, pok. 7 w terminie do 30 czerwca 2023 r. do godz. 14:00.

Dokumenty aplikowane, które wpłyną po upływie tego terminu nie będą rozpatrywane.

 

Warunki pracy na stanowisku:

  •  rodzaj pracy: praca biurowa, stanowisko samodzielne,
  • miejsce pracy: pomieszczenie biurowe na I piętrze w budynku przy ul. Piotrkowskiej 12 
    w Zelowie. Budynek wyposażony w podjazd,
  • wymiar czasu pracy: cały etat,
  • umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony zgodnie z art. 251 kodeksu pracy 
    z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony,
  • data rozpoczęcia pracy: 1 sierpnia 2023 r.

  

Etapy naboru:

I etap: wybór osób spełniających wymagania niezbędne, osoby zakwalifikowane do II etapu naboru zostaną powiadomione telefonicznie,

II etap: rozmowa kwalifikacyjna.

 

Informacja dodatkowa:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Zelowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.

Dokumenty wybranego kandydata zostaną dołączone do akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w M-GOPS w Zelowie przez okres 3 miesięcy do dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli odbierać swoje dokumenty za pokwitowaniem odbioru.

M-GOPS w Zelowie nie odsyła dokumentów kandydatom.

Dokumenty nieodebrane przez kandydatów w ciągu 3 miesięcy zostaną protokolarnie zniszczone.

Dodatkowych informacji udziela Kierownik Ośrodka Janina Kędziak lub Zastępca Kierownika Ośrodka Joanna Zachwyc, tel. 44 634-10-28 wew. 27.

 

Zelów, dn. 16 czerwca 2023r. 

Treść ogłoszenia - PDF 1,62MB

Obowiązek informacyjny - PDF 574 KB

Kwestionariusz osobowy - DOC 42 KB

Obowiązek informacyjny zał. do kwestionariusza - DOC 17,6 KB

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 czerwca 2023 12:48
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mariusz Pelian
Ilość wyświetleń: 407
11 lipca 2023 08:26 (Mariusz Pelian) - Zmiana treści zakładki.
16 czerwca 2023 13:59 (Mariusz Pelian) - Zmiana treści zakładki.
16 czerwca 2023 13:55 (Mariusz Pelian) - Zmiana treści zakładki.