Kierownik
Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zelowie
ogłasza nabór kandydatów do pracy
w M-GOPS w Zelowie z siedzibą w Zelowie, ul. Piotrkowska 12
na stanowisko Inspektora
Wyniki naboru - JPG (265 KB)
Miejsce pracy: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zelowie,
ul. Piotrkowska 12
Liczba wakatów i wymiar czasu pracy: etat w pełnym wymiarze
Data publikacji ogłoszenia: 16 czerwca 2023 r.
Termin składania ofert do: 30 czerwca 2023 r. do godz. 14:00
Wymagania niezbędne (konieczne):
o stanowisko mogą ubiegać się osoby, które:
- posiadają obywatelstwo polskie,
- mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych,
- nie były skazane prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszą się nieposzlakowaną opinią,
- posiadają wykształcenie wyższe i co najmniej 1 rok stażu pracy lub średnie i 3 lata stażu pracy,
- posiadają stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku.
Wymagania dodatkowe (pożądane):
- dobra znajomość ustaw z zakresu prawa pracy, o pracownikach samorządowych, o PKK, ubezpieczeń społecznych, zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, o ochronie danych osobowych, prawo zamówień publicznych, przepisów dotyczących kancelarii i archiwizacji dokumentów,
- umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
- kurs z zakresu prowadzenia kadr i płac lub inne kursy pochodne,
- doświadczenie w pracy w jednostkach z sektora finansów publicznych,
- umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych,
- umiejętność pracy w zespole i organizacji jego pracy,
- rzetelność, komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność,
- umiejętność pracy na komputerze,
- mile widziane doświadczenie w pracy w Ośrodku Pomocy Społecznej lub innej jednostce samorządowej lub budżetowej,
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
- odporność na stres,
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji.
Zakres zadań wykonywanych na tym stanowisku:
- prowadzenie akt osobowych Ośrodka oraz wymaganej prawem dokumentacji pracowniczej,
- przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem, przebiegiem zatrudnienia i zwalniania pracowników Ośrodka,
- przygotowywanie pism związanych z awansowaniem, przeniesieniem, wynagrodzeniem pracowników, a także nagradzaniem i udzielaniem kar pracownikom Ośrodka,
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem pracownikom urlopów pracowniczych, delegacji służbowych, zwolnień, godzin nadliczbowych,
- prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem i doskonaleniem zawodowym pracowników Ośrodka,
- realizowanie zadań w zakresie profilaktyki ochrony zdrowia, w tym wystawianie skierowań na profilaktyczne badania z zakresu medycyny pracy,
- prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich pracowników,
- prowadzenie spraw związanych z odbywaniem praktyk uczniowskich i studenckich,
- sporządzanie sprawozdawczości statystycznej z zakresu zatrudnienia i wszelkich spraw pracowniczych,
- udział w ustaleniu okoliczności i przyczyn wypadków w pracy, prowadzenie rejestru, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby,
- czuwanie nad prawidłową realizacją przepisów kodeksu pracy, aktów wykonawczych do kodeksu pracy oraz innych przepisów określających prawa i obowiązki pracowników,
- przygotowywanie zamówień pieczęci służbowych i prowadzenie ich rejestru, a także tablic urzędowych i informacyjnych Ośrodka,
- prowadzenie spraw związanych z przydzielaniem pracownikom Ośrodka środków ochrony indywidualnej, w tym odzieży i obuwia roboczego,
- wydawanie legitymacji służbowych i prowadzenie ich rejestru,
- współpraca z PUP w zakresie zatrudniania pracowników w ramach prac interwencyjnych, robót publicznych, odbywania stażu przez osoby bezrobotne oraz sporządzanie dokumentacji w tym zakresie,
- prowadzenie spraw emerytalno-rentowych pracowników Ośrodka,
- informowanie pracowników o ryzyku zawodowym, które wiąże się z wykonywaną pracą oraz zasadach ochrony przed zagrożeniami,
- koordynacja terminowości i organizowania szkoleń z zakresu przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy,
- dbałość o zachowanie tajemnicy służbowej i ochrony danych osobowych,
- przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do składnicy akt.
Oferta kandydata musi zawierać:
- CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kserokopie świadectw pracy i/lub innych dokumentów potwierdzających odbyty staż zawodowy, a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie o zatrudnieniu wskazujące datę jego rozpoczęcia,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie toczy się wobec niego postępowanie karne,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub kserokopię posiadanego ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności kandydata uzyskaną z Krajowego Rejestru Karnego,
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia kandydata, pozwalające na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej przewidzianej przy dopuszczeniu do informacji niejawnych,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
- spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.
Oferta może zawierać inne nie wymienione wyżej dokumenty uznane przez kandydata za istotne w sprawie.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Dokumenty w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz telefonem kontaktowym, zatytułowanej „Nabór na stanowisko Inspektora” należy składać osobiście w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Zelowie, ul. Piotrkowska 12, pok. 7 w terminie do 30 czerwca 2023 r. do godz. 14:00.
Dokumenty aplikowane, które wpłyną po upływie tego terminu nie będą rozpatrywane.
Warunki pracy na stanowisku:
- rodzaj pracy: praca biurowa, stanowisko samodzielne,
- miejsce pracy: pomieszczenie biurowe na I piętrze w budynku przy ul. Piotrkowskiej 12
w Zelowie. Budynek wyposażony w podjazd,
- wymiar czasu pracy: cały etat,
- umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony zgodnie z art. 251 kodeksu pracy
z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony,
- data rozpoczęcia pracy: 1 sierpnia 2023 r.
Etapy naboru:
I etap: wybór osób spełniających wymagania niezbędne, osoby zakwalifikowane do II etapu naboru zostaną powiadomione telefonicznie,
II etap: rozmowa kwalifikacyjna.
Informacja dodatkowa:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Zelowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.
Dokumenty wybranego kandydata zostaną dołączone do akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w M-GOPS w Zelowie przez okres 3 miesięcy do dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli odbierać swoje dokumenty za pokwitowaniem odbioru.
M-GOPS w Zelowie nie odsyła dokumentów kandydatom.
Dokumenty nieodebrane przez kandydatów w ciągu 3 miesięcy zostaną protokolarnie zniszczone.
Dodatkowych informacji udziela Kierownik Ośrodka Janina Kędziak lub Zastępca Kierownika Ośrodka Joanna Zachwyc, tel. 44 634-10-28 wew. 27.
Zelów, dn. 16 czerwca 2023r.
Treść ogłoszenia - PDF 1,62MB
Obowiązek informacyjny - PDF 574 KB
Kwestionariusz osobowy - DOC 42 KB
Obowiązek informacyjny zał. do kwestionariusza - DOC 17,6 KB